Kontakt

Masz pytania odnośnie do złożonego zamówienia?

Nasz Dział Obsługi Klienta udzieli Ci informacji:

  • Telefonicznie:
    poniedziałek-piątek w godz. 7.00-15.00
    Pod numerem: +48 728 387 643

Uwaga: Po godzinie 15.00 uprzejmie prosimy o kontaktowanie się drogą mailową. Nie mamy możliwości odebrania telefonu, a na wszystkie maile odpowiadamy najszybciej jak możemy. Aby usprawnić udzielenie Państwu informacji prosimy o uwzględnieniu w treści maila:  

1. numeru zamówienia (znajduje się w potwierdzeniu zamówienia),
2. nazwiska osoby składającej zamówienie,
3. opisanie sprawy.

 


 

 Chcesz opłacić zamówienie przelewem?

Dane do przelewu:
Hortensje.pl
32 1240 6335 1111 0010 7273 0057

Jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia po dokonaniu płatności prześlij nam potwierdzenie na adres: kontakt@hortensje.pl.

 


 

Masz pytanie dotyczące oferty sklepu?
Chcesz uzyskać poradę?

Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem porady@hortensje.pl. Udzielamy informacji dotyczących faktycznej wysokości oraz stanu roślin, jak również udzielamy porad co do roślin z naszej oferty.

Uwaga: Wszelkie inne porady, szczególnie dotyczące zagospodarowania terenu, doboru roślin do ogrodu są odpłatne. Wycenę przygotowujemy na podstawie przesłanego przez Państwa zakresu prac.

 


 

Jak złożyć reklamację?

Uprzejmie informujemy, że reklamację można złożyć TYLKO drogą mailową. Nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie.

Reklamacja powinna zawierać:

  1. numer zamówienia (znajduje się w potwierdzeniu zamówienia),
  2. Opis zgłaszanego problemu
  3. Zdjęcie/zdjęcia reklamowanego produktu/produktów

Reklamacje są rozpatrywane do 14 dni roboczych.

Zwrotu towaru prosimy dokonywać na adres:

Gospodarstwo Szkółkarskie
ul. Nadbużańska 2,
05-252 Dręszew

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl